שלום לך, בבית שבו אני מתגוררת עומדים לבצע חיזוק על פי תמ"א 38 (כבר ישנם כל ההיתרים לכך), ולכל דירה תהיה תוספת של 25 מ"ר. שטח הדירה שלי כיום הוא 101 מ"ר. לקראת הביצוע אני אף מקבלת, כאיזון לשטח הדירות של השכנים, הצמדה של 60 מ"ר מהגינה המשותפת ו-15 מ"ר מחסן. הבית בן 4 דירות בחלקה של יותר מחצי דונם, וההצמדות הן ממש אל דירתי שבק"ק. אני שוקלת למכור את דירתי בשלבי הבניה הראשונים, ואינני יודעת כיצד לחשב את שווי המכירה של ה-25 מ"ר שהיזם יבנה (כאשר הקונה לא יצטרך להוציא היתר בניה ולא להשקיע בבניה), וכן את ההצמדות. האם ישנה איזו "נוסחה" לחשב זאת? תודה, איריס
שלום רב,
המלצתי לפנות לשמאי
בברכה
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מס שבח מוטל עפ"י הדין על מוכר הזכויות, במקרה של פרוייקט תמ"א- על כל בעל דירה. אפשרי, וכך מקובל, כי היזם לוקח על עצמו את החבות. עדיין מבחינת מס שבח, הנישום הוא בעל הדירה ושומת המס תצא על שמו ואם המס ל...
המשך תשובה