בבניין שעבר תמ"א, הקבלן הוסיף מכפילי חניה לדיירים החדשים בלבד, מפאת חוסר מקום. הדיירים הישנים נותרו עם החניות הקודמות שהיו בבעלותם. כל החניות רשומות בטאבו. האם הועד (כלומר כלל הדיירים) אמור לכסות את הוצאות המכפילים, או שהדיירים החדשים בלבד? הקבלן טוען שכולם, אך הדיירים הישנים מסרבים להשתתף. תודה על המענה
מי שעושה שימוש במכפילי החניה צריך לשאת בעלות שלהם. הדבר צריך להירשם בתקנון הבית המשותף וכן ולוודא כי יש מונה חשמל נפרד לצורך המעקב.
בברכה,
מאור רובין, עו"ד
גיא פרבמן ושות'- משרד עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לא ניתן לענות בצורה כזו. יש לגשת למומחה מס שיבחן מספר רב של פרמטרים, מועדי רכישה, שוויי במועדים שונים, אופן רכישת הזכויות ועוד הרבה מאוד נתונים...
המשך תשובה