בבניין גרים 16 דיירים. האם צריך להשיג 100% מהחתימות כדי לעבור תמ"א 38 בנכס? האם זה תלוי גם מהשטח המשותף יש לכל דייר או שהחתימות הם לגבי מספר הדיירים.
שלוום רב,
לצורך יישום תמ"א 38 צריך רוב של. 66% מבעלי הזכויות שיחתמו על הסכם עם יזם או קבלן.
ברצוני לציין , כי במידה ובבניין מוצמד הגג לדירה פלונית הרי שללא
הסכמתו של אותו בעל דירה לא יהיה ניתן לבנות על הגג.
בכול מקרה המלצתי בטרם נכנסים למו"מ עם
יזם לשכור שירותי משרד עו"ד שיגן על זכויותיכם
בנוסף חשוב להבהיר, כיי דרך הפעולה עם דייר סרבן. הינה
בפני המפקחת על המקרקעין
בברכה
גיא פרבמן עו"ד
גיא פרבמן משרד עורכי דין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בעבר חלק מהמפקחים נטו לדחות את הדיון בתביעת הסרבנים עד הכרעת ועדת הערר. לפני כשנה או קצת יותר התקבל תיקון שהגשת ערר אינה מעכבת המשך קבלת היתר בניה ולפיכך הנטיה היום של המפקחים כן לקיים את הדיון למרות ...
המשך תשובה