שלום רב, גיליתי כי לאחרונה מעוניינים לעשות לנו תמ"א 38 בבניין. רציתי לדעת כמה דיירים צריכים להסכים בכדי שזה יתרחש?

לתמ"א חיזוק- 2/3 מבעלי הדירות המחזיקים רכוש משותף של לפחות 2/3 . ניתן לראות בנסח הטאבו את החלק של כל דירה ברכוש המשותף.
לתמ"א הריסה ובניה- 80% כנ"ל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

כן ההליך תקין. רישום הע"א + קבלת חזקה מספק עפ"י הדין הקיים לצורך השבת הערבויות וכך גם מקובל. בהצלחה נריה כהן, עו"ד ראש מחלקת התחדשות עירונית פלס, מוזר, כהן ושות`...
המשך תשובה