שלום רב, גיליתי כי לאחרונה מעוניינים לעשות לנו תמ"א 38 בבניין. רציתי לדעת כמה דיירים צריכים להסכים בכדי שזה יתרחש?

לתמ"א חיזוק- 2/3 מבעלי הדירות המחזיקים רכוש משותף של לפחות 2/3 . ניתן לראות בנסח הטאבו את החלק של כל דירה ברכוש המשותף.
לתמ"א הריסה ובניה- 80% כנ"ל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

זה לא שונה מכל החלטה לגבי הפעלת מעלית. מי שלא מעוניין אפשר לתכנת מהמעלית לא להגיע לקומה שלו. המעוניינים והמשתמשים ישלמו השוטף. בהצלחה...
המשך תשובה