שלום, היזם ששנים לא מתקדם בתמא, דורש מהדיירים שיחתמו על משכנתא לאיזורים המשותפים בגובה עשרות מליונים. המשמעות שדייר לא יוכל למכור/להשכיר את דירתו. האם אפשר לא לחתום? אגב במקרה כשלון הפרויקט הציעו רק מליון שקל כבטוחה. אנו חוששים למשמעות הכלכלית. תודה
שלום רב,
היזם לא יכול לשעבד את הרכוש המשותף. הוא משתף יחידה רישומית שאליה מוצמדות זכויות הבנייה.
ממליץ שעו"ד מטעמכם יבדוק את הנושא
בברכה
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המציאות התכנונית במ"י בעולם ההתחדשות מוכיחה כי המתנה גורעת מתמורות לדיירים. ניתן לכאורה יהיה להתקדם גם הריסה ובניה. לא ברור מה תהיה מדיניות התמורות/המיסוי/התכנון/החניות/ההנחיות המרחביות וכו`...
המשך תשובה