מתי צריך לשלם היטל השבחה ומי משלם אותו? בתמא 38 2 או בפינוי בינוי? ומי המשלם אותו.המתחם בתחום של עירית תל אביב. תודה
שלום רב,
שאלה כללית מידי לפורום. יש לבחון כל פרויקט בפני עצמו, לרבות מיקומו, זכויות הבניה המבוקשות וכדו'.
בברכה,
שי הראל, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יש יותר מסוג אחד של יפוי כוח בלתי חוזר. לאחר חתימת הסכם ע"י היזם מקובל להעביר ליזם יפוי כוח בלתי חוזר בנושאים של תכנון, רישום הערות אזהרה, טיפול במיסוי . לא מקובל בשלב זה להעביריפוי כוח המאפשר מכירת ...
המשך תשובה