נתקבל היתר תמ"א 38/1 לבניין 4 קומות אך ההליך עדיין מתעכב כבר מספר חודשים עקב יחידת רישום לטאבו. נמסר לנו כעת שיש נוהל חדש בעירייה כגון מכבי אש ועוד דבר שיכול לעכב את העלייה על הקרקע. האם אכן יצא נוהל כזה?

כל עיריה והנהלים שלה. אישור מכיבוי אש זה לא חדש.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יש הבדל בין המסלולים. יש גם שוני בגישה בין הרשויות השונות אם כי הפורום הזה אינו עוסק בשמאויות של היטל השבחה. בהצלחה, נריה כהן, עו"ד ראש מחלקת התחדשות עירונית פלס, מוזר, כהן ושות`...
המשך תשובה