כיצד החוק מתיחס להיתחשות עירונית (תמ"א 38) בנכס במושע כאשר לאף אחד מבעלי הזכויות אין בעלות מלאה על הדירות בבניין?

מורכב מידי לענות כאן. יש המון אספקטים. של מיסוי, שך קניין, של היטל השבחה, של עניינים מסחריים וכו'. תצטרכו לפנות לייעוץ פרטי של מומחה בתחום ההתחדשות בדגש כל ניסיון במצב רישומי כמו שלכם אשר יבחן את ההניירת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ראשית, יש לבדוק בהסכם עליו חתמתם האם העברת המניות נאסרה. ככל שהעניין לא נאסר בהסכם הענין ייבחן ע"י ביהמ"ש/ בורר (סעיף בוררות) בהתאם לכל מקרה ומקרה ונסיבותיו. בהצלחה, נריה כהן, עו"ד ראש מחלקת ...
המשך תשובה