כיצד החוק מתיחס להיתחשות עירונית (תמ"א 38) בנכס במושע כאשר לאף אחד מבעלי הזכויות אין בעלות מלאה על הדירות בבניין?

מורכב מידי לענות כאן. יש המון אספקטים. של מיסוי, שך קניין, של היטל השבחה, של עניינים מסחריים וכו'. תצטרכו לפנות לייעוץ פרטי של מומחה בתחום ההתחדשות בדגש כל ניסיון במצב רישומי כמו שלכם אשר יבחן את ההניירת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הפורום הזה נועד לשאלות משפטיות ולא לשאלות של כדאיות רכישת דירות השקעה. נכון יותר לשאול שמאים ומתווכים המכירים וגם אז התשובה שלהם תהיה נכונה להיום ולא לשאלה הגדולה מה יהיה השוק בעוד X שנים כאשר הבן של...
המשך תשובה