אני ואחי 50% בדירת ירושה. אני לא מעוניין לחתום על הסכם לתמא ואחי כן מעוניין. האם אפשרי שרק 50% מהדירה תחתום בחוזה משפטי ?

אפשרי לשלב הראשון . בשלב מתקדם יותר יהיה צורך בהסכמה גם של המחצית השניה ואם היא לא תינתן יהיה צורך לנהל הליך משפטי כנגדו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם הליקויים הם משמעותיים ויש בהם כדי להוות עילה לסירוב, אז תלכו עם זה עד הסוף כלומר שהדברים יתבררו בלשכת המפקחת. אם מדובר רק בשיפור תנאים - אז הדרך היא בניסיון לשיח עם היזם ותלוי ברצונו הטוב של היז...
המשך תשובה