בבניין בתהליך לקראת תמ"א, לא נדרשנו לחתום על התוכניות. עם בדיקת הגרמושקה מול ההסכם ע"י המפקח, הוברר כי בתוכנית מופיעים 13 מחסנים כאשר המחסנים בכלל לא מוזכרים בהסכם. כמובן שהיזם מבקש את כל המחסנים לדיירים החדשים. מה ניתן לעשות?

גם אם המחסנים לא מוזכרים, אמורה להיות התייחסות לגבי מה הזכויות הנמכרות ליזם. יש להתייעץ עם עוה"ד שלכם, עוה"ד של בעלי הדירות ולהתחיל בהידברות עם היזם לגבי זה. ככל וההידברות לא תעלה יפה יש להתחיל תהליך בירור עפ"י מנגנון יישוב הסכסוכים בהסכם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

15 מתוך 16 זה רוב מספיק להגשת תביעה בלשכת המפקח/ת על רישום הבתים המשותפים בטאבו. זה לא תפריד שלכם להגיש תביעה אלא של עורכי הדין שישכור היזם . עליכם להתקדם ולהגיע להחלטת ועד להיתר בניה ורק אז לנקוט הלי...
המשך תשובה