אני דיירת בבניין רכבת אני באמצע תהליך הגשת היתר הרחבה למימוש זכויות בניה שטרם מימשתי לעומת שכנים אחרים שניצלו ובמקביל מתקדם בבניין תהליך תמ״א 38 2 -כרגע מתאמים מול הדיירים מדידות פנים ידוע לי שסעיף 14א(א1) לחוק קובע כי ניתן יהיה להוסיף זכויות אלו אשר טרם מומשו, לזכויות להם זכאים דיירי הבניין מכוח התכנית. אך, הדבר כפוף לשיקול דעתה של הועדה המקומית אני פונה לבדוק האם צריך להיות לי חשש לאיבוד אותן זכויות בנייה יקרות אשר טרם נוצלו ואני רק באמצע תהליך הבקשה להיתר הרחבה ?
שי שלום,
בהסכמי התמ"א שנחתמים מול היזמים מצויין כי בעלי הדירות מוכרים לו את זכויות הבניה והוא רשאי לעשות שימוש בזכויות הן מכח התמ"א והן מכח התב"ע, לכן סביר להניח שלא יוותרו לך אותן זכויות לאחר מימוש פרויקט התמ"א.
בברכה,
מאור רובין ,עו"ד
גיא פרבמן משרד עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. ניתן אך לא יהיו הטבות מס/היטל השבחה כלשהן. 2. השאלה מהן זכויות הבנה- יש להעיזר באדריכל שיבדוק את כלל התוכניות המקומיות, המחוזיות והארציות, החלות על הבניין. 3. מאוד תלוי אם וכמה העסקה כלכלית/ כדאי...
המשך תשובה