בבנין תמא 38/1, הוסכם עם הקבלן שלא ישנה דבר בתוך הדירה. עתה נודע לו שלא יקבל ט' 4 אם לא יחליף את חוטי החשמל הישנים שבדירה. הוא רוצה תשלום בשביל לשבור רצפות ולחווט מחדש, ואם לא אז יעביר את החוטים בתעלות שהן חיצוניות לקירות החדרים ומכערות. מה חובתו?

תבדקו מה אומר ההסכם ומה אומר המפרט. אם ההסכם והמפרט שותקים בנושא זה אני לא בטוח שתהיה לזה תשובה חד משמעית. בסופו של דבר השופט אשר ידון בנושא זה יצטרך לקבל הערכה ואני לא בטוח לגמרי שהוא יאשר את הגרסה שלך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ביצוע בדיקות להבנת מצב היסודות של הבניין בשטח משותף- די בהסכמת נציגות. בהצלחה, נריה כהן, עו"ד ראש מחלקת התחדשות עירונית...
המשך תשובה