שלום רב, ידוע לי שבטוחות עיקריות ברכישת דירה תמ"א 38 הם: ערבות בנקאית , הערת אזהרה בטאבו וכתב החרגה. האם מסירת הערבות הבנקאית לקבלן תיעשה אך ורק לאחר שרשם על שמי הערת אזהרה בטאבו ? איך אוכל להבטיח שהדירה תירשם על שמי לאחר שאשלם את כל התשלומים עבור הדירה והדירה תימסר לי ? מה עלי לעשות ? הקבלן (לפי ההסכם) מבקש לקבל את הערבויות לעוו"ד שלו בנאמנות מיד לאחר מסירת הדירה.

בהסכמת הבנק, אפשר לרשום לטובתך קודם הע"א ורק אחרי רישומה ואחרי שעו"ד שלך יוודא שההערה נקיה וזכויותיך נקיות, תוכל להחזיר את הערבויות- לא לפני שקיבלת את הדירה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לא יודע מה זה "להשתלט". אם זה חלק מההסכם אז לא נקרא להשתלט. אם זה לא חלק מההסכם אז יש להבין מה הולך היזם לעשות בשטחים אלו, יכול להיות שאלו דרישות של העריה לשטחים ציבוריים לבניין ולא רצון לקחת או לנכס ...
המשך תשובה