בבית משותף של 12 דירים דו קומתי בניתי חומה סביב לחצר המשותפת צמוד לביתי על ידי היתר בניה מהרשות המקומית חלק מהחצר אף מרוצף כ 30 מר בחישוב של היזם לאחת דירות הוסיף היזם לדירה העליונה כ 30 מטר משטח הגג המרוצף לעיקר הבית. האם יש הבדל בין גג מרוצף לחצר מרוצפת בבנין משותף?

זו שאלה של שמאי אשר יבדוק את השווי של החצר בהתייחס לכל מיני קריטריונים שמאיים (יכולת ניצול, כיוונים, גובה, נוף, תכסית) וכו'
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אמור להיות מנגנון מינוי הבורר בהסכם. אם אין אז אפשר שתיפני ללשכת עורכי הדין או לבית המשפט ולבקש מהם מינוי בורר, בהתאם למה שכתוב בהסכם....
המשך תשובה