היי, אם מרגע חתימת ההסכם לתמ"א 38/1 עברו 3 שנים ולא נתקבל היתר בניה, ההסכם מבוטל אוטומטית?

התשובה היא לא.
יש לקרוא את הוראות ההסכם לגבי אפשרויות הביטול ולפעול על פיהן. יש להתייעץ עם עו"ד מומחה בתחום בטרם ביצוע כל פעולה משפטית.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. אין חשש ממשקיעים בחברה. 2. על החברה להראות חוסן, ניסיון, דוח איתנות כלכלית, דוחות מחברות הדירוג 3. רצוי שאת הבדיקה תעשו עם עו"ד מנוסה בתחום 4. כמובן שתנאי לפרוייקט זה ליווי בנקאי מלא...
המשך תשובה