בניין ישן , הדירות על הגג יש להם חדר על הגג - והגג שייך להם בטאבו כדירת גג .. האם ברוב של 66% אנחנו יכולים להכריח אותם לוותר לנו על הגג ותמורת פיצוי לבנות עליו ? האם ניתן משפטית להכריח דירות גג בטאבו לוותר על רכושם לטובת זכויות התמא של כל הדיירים ?.
שלום רב,
הרוב של 66% הינו על הרכוש המשותף אין שום רוב שיכול לבוא ולכפות על אדם לוותר על קניינו.
המלצתי להגיע להסדר עם דירות הגג לפיו בעסקה עצמה הם ישודרגו לדירות הגג החדשות (כמבון שהיזם צריך להסכים למתווה)
בברכה
עו"ד גיא פרבמן
גיא פרבמן משרד עורכי דין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ככל שאין פיתרון תיכנוני זו אינה סיבה לעכב פרוייקט, אלא אם תוכיח ששווי הדירה החדשה נמוך משוויה כעת. בברכה, נריה כהן, עו"ד ראש מחלקת התחדשות עירונית פלס, מוזר, כהן ושות` ...
המשך תשובה