היי, אנחנו תקועים עם יזם שרק חצי חתמו לו. עושה רושם שלא יכולים להתקדם עם יזם אחר למרות שאין להם את מספר החתימות הדרוש. לפי מה שמבינה אין בחוזה משפט שקובע שעל החוזה להחתם עד תאריך מסוים הידי מינימום דיירים. מה עושים? תודה
שלום רב,
לצורך מתן מענה יש לבחון את החוזה שנחתם ביניכם לבין היזם
בברכה
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. ככלל- לא ניתן לקבל ליווי בנקאי ללא חתימת כלל הבעלים על הסכם. אם יש דייר שמסרב י שהליך משפטי (תביעת סרבנים) וביהמ"ש /המפקחת ממנים בעל תפקיד אשר חותם בשם הסרבן (אם התביעה מתקבלת). 2. אם אתם מתנגדים...
המשך תשובה