שלום, מה הזכויות שלי אם יש לי חניה בטאבו ולחלק נכבד מהדיירים אין חניה בטאבו אני בוחרת ראשונה חניה. והאם אני רשאית לדרוש פיצוי כספי על החניה שהיא רעשי הפרטי. העורכת דין שלא בחרתי בה אלה הובאה לפרויקט על ידידי נציגות דיירים מטעם עצמם דיירי הקומות העליונות היא בת זוג של אחד הדיירים ואיננה עוסקת בתחום הנדל"ן. תודה

בהחלט אפשרי לעשות אבחנה בין מי שיש לו חניה בבניין ובין מי שאין לו.
לגבי בחירת עו"ד- זה כמובן נכון למנות עו"ד מומחה/מומחית/ בתחום. פחות מתאים שעוה"ד יהיה אחד הדיירים או בן זוג של אחד הדיירים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

000000סיפור לא פשוט בכלל. צריך לקחת עו"ד מומחה בתחום. זה תהליך לא פשוט שיכול לעלות הרבה מאוד כסף ואולי גם היטל השבחה (בתלוי באיזו עיר) הכי טוב זה לנסות ולמצוא יזם שייקח על עצמו את התהליך על חשבונו...
המשך תשובה