שלום, ככול שאני מבינה, החוק נותן פטור ממס שבח על עליית ערך של הדירה כתוצאה מתמ"א. האם הפטור ניתן גם למי שיש לו 2 דירות ?
שלום רב,
החוק נותן פטור היום למי שמחזיק ברשותו דירה אחת בלבד. היה ויש לך דירה אחת ועקב התמ"א עלה ערכה תיהיה זכאי לפטור היה ויש לך יותר מדירה אחת כעיקרון אתה לא זכאי לפטור וייתכן שתיהיה זכאי למס מוטב.
ממליץ לפנות ולההתייעץ באופן מפורט ומדוייק
בברכה
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

חוסר היתכנות כלכלית הינו מונח שמיוחס לקבלן/יזם ולא לבעלי הדירות משום שבעלי הדירות אינם מוציאים כסף. אם הדירה במצב החדש לא תהיה מספיק אטרקטיבית ביחס לדירה הישנה או ביחס לסבל ולהשקעת הזמן והאנרגיה של...
המשך תשובה