שלום היזם הפסיק מיוזמתו את הבניה כי מחכה לאישרורים וטוען שכעת על הדיירים בבנין לשלם את חשמל המדרגות והשאלה- 1- האם נכונה טענתו זו שהבנין עדיין ברשותו ותהליך הבנייה לא הסתיים מכל סיבה? 2- בכל מקרה המפקחים מגיעים מידי פעם ומרתיחים מים לקפה (: בדירות החדשות שעדין לא מאוכלסות ומשתמשים בחשמל לצורותיו השונות.. 3- מה הדין ? בברכה

השאלה אם הדיירים צריכים לשלם את החשמל במדרגות תוכרע לפי מה שהסכמתם בהסכם התמ"א. אם אין התייחסות לכך אז מי שמשתמש אמור לשלם. בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. אם יש לכם רק הע"א ולא ערבות בנקאית התשובה היא שיש לך אפשרות להישאר עם העסקה בתנאים החדשים שמציעים לך או לסרב ואז תהיה נושה ותקבל את כספך, או רק חק ממנו לפי היחס בין החובות לכספים בקופה. 2. לא אלא ...
המשך תשובה