שלום רב. אני מעוניין לתת דירה במתנה לבני. חתמתי לפני כשלוש שנים על הסכם תמ"א 38/1 (עיבוי) אך טרם ניתן היתר ואין ליווי בנקאי. האם אפשרי ביצוע המתנה לבני ואין חשיפה למס שבח? האם בני יהיה חשוף למס שבח בעתיד? תודה

לכאורה לא אמור להיות מס שבח אך יש צורך לבצע בדיקות נוספות. עדיין עלול להיות היטל השבחה. תתייעץ עם מומחה טרם החתימה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם דייר מתנגד ויש צורך לנקוט כנגדו הליכים משפטיים אז יכול להיות שהדייר המתנגד יצטרך לשלם את העלות של ההליך המשפטי כלומר עורך הדין של היזם שהגיש את התביעה והוצאות משפט וכו`. לעיתים יש מנגנונים של בח...
המשך תשובה