אנחנו עומדים בפני חתימת הסכם פינוי-בינוי במרכז העיר נתניה. בבניין שלנו יש 7 דירות. התקשרנו עם עורך-דין וכעת יש ויכוח בין עורך-הדין לקבלן על גובה שכר הטרחה. אנחנו מעוניינים לדעת מהו גובה שכר הטרחה המקובל במקרים אלו. להבהרה - הקבלן טוען שעורך-הדין מבקש סכום גבוה מדי, לעומת זאת עורך-הדין טוען שהקבלן מציע סכום נמוך מדי.

מציע שתפנו למינהלת העירונית להתחדשות עירונית אשר תסייע לכם.
ככלל, שכ"ט בשיעור של 1-1.3 אחוז משווי הדירות החדשות של דירות הבעלים נשמע כסביר ומומלץ ע"י מספר מינהלות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

גם אם היו בונים שום דבר על הגג עדיין הגג שווה. ערך הגג (כאמור גם ללא הבניה) נע בין 25-50 אחוזים משטח עיקרי תלוי כמובן במיקום, נוף, גודל, צורה וכו` כך שגם הוכרו 50% משטח הגג זה עדיין סביר. בהצלחה...
המשך תשובה