בקומת הקרקע של הקוטג'ים יש חלק קטן כשליש משטח הקומה של כול קוטג' על עמודים. לחיזוק מהנדס קבע שצריך לחזק בחגורות את העמודים ותיווצר סגירה של המפולש בעוד 23 מ"ר לכול קוטג' מבלי לצאת מתכסית הבניין. שלושה מעוניינים בתמ"א 38 בגדול אני לא מעוניין בתמ"א וחושב שצריך רק לחזק את העמודים. לי יש את השטח הגדול ביותר במגרש. האם אנחנו נכללים במקרה זה בכלל בתמ"א?

לשאלה הזו יש להתייעץ עם אדריכל שיבדוק גם מועד קבלת היתר הבניה וגם מדיניות העיר באיזור שלכם מכוח תוכנית מקומית או מדיניות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

כן זה הרוב הדרוש אם כי נדרש רוב גם לגבי החלק היחסי ברכוש המשותף. החוק לא מדבר על אופן חלוקת התמורות בין בעלי הדירות בתמ"א. זה עניין למו"מ...
המשך תשובה