בקרוב הולך כנראה להיות תמא 38 בבניין שלנו , לפי הטאבו יש לנו שטח מוצמד האם יש לנו אפשרות מול הקבלן לקבל יותר בגלל השטח המוצמד לדירה ? השטח המוצמד לדירה הוא כנראה החניות הגינה או משהו כזה , בכל מקרה הוא רשום בטאבו. תודה...
שלום רב,
שטח מוצמד מהווה חלק מהדירה ותיהיו רשאים וזכאים לקבל תמורה בגין כך, הכל כמובן בכפוף לכך שהשטח מוצמד בטאבו, והדרישה שלכם סבירה
בברכה
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. כנראה שלא מכוח התמ"א הקלסית אך יש תוכניות מחליפות מכוח סעיף 23 לתמ"א שמאפשרות לרשות לייצר תוכניות. יש לבדוק עם אדריכל או עם העיריה 2. כן 3. גיל מבוגר לכשעצמו אינו עילה לסרבנות. 4. בפינוי בינוי כ...
המשך תשובה