שלום רב, אני גרה בקומה העליונה בבניין שיבוצע בו תמ"א 38. 3 הדירות הנוספות שיבנו , יהיו מתחת לבניין ולא מעל הגג. אני מעוניינת שהגג מעלי ירשם על שמי בטאבו. אם הדיירים יסכימו ,האם אוכל בעתיד לבנות על הגג ? תודה מראש
שלום,
יש צורך בהוצאת היתר בניה.
בברכה,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. במועד בו התגבש רוב חוקי שחתם על ההסכם . 2. זה לא שאלה המתאימה לפורום אלא לייעוץ פרטני מול עו"ד. לא תשובה של כן ולא. 3. אם חתמתם כבר על ההסכם וההסכם מאפשר זאת, אז כן. ואם לא חתמתם על הסכם אז זה ענ...
המשך תשובה