בבניין שלי מתחילים עבודות תמ"א 38, והפרויקט מתעכב כבר מספר חודשים מעבר ללוח הזמנים שהובטח. אני רוצה לדעת האם יש זכויות לפיצוי כספי לדיירים במקרים של עיכובים? האם עורך דין מומלץ להתמודדות עם הקבלן?

1. האם מגיע פיצוי? ההסכם עליו חתמתם אמור לענות על שאלה זו
2. יש לכם עו"ד דיירים- כדאי להבין ממנו הסיבה לעיכוב והאם הסיבה מוצדקת בהתאם לקבל החלטה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. מייד לאחר שנחתם הסכם היזם מתחיל לעבוד על תכנון. יש עיריות שזה הולך זריז יותר כמו ת"א ברובעים 3 ן - 4 ויש עיריות שזה לוקח יותר זמן. יש ערים, שעל מנת למצות את הזכויות יש להכין קודם להיתר, תב"י (בנ...
המשך תשובה