בבניין בו אני גרה מתכוונים לבצע תמ"א 38. אני טרם חתמתי על ההסכם. ברצוני לדעת מה קורה אם אחתום על ההסכם ולאחר שיתחיל פרויקט תמ"א 38 בבניין ארצה למכור את דירתי? האם אוכל לעשות?
שלום רב,
החל ממועד חתימת ההסכם של התמ"א את הינך חלק מיתר הבעלים. יתרה מכך היה ותרצי למכור את דירתך לא תהיה כל מניעה בכך ואף תוכלי להשביע את נכסיך. חוב לבדוק שנושא המכירה של הדירה במהלך התמ"א לא ניתנה הוראה בחוזה שמונעת את זה.
בברכה
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

פרסום התוכנית נעשה במספר אופנים: 1. פרסום ברשומות על הפקדת התוכניץ להתנגדות. 2. פרסום באיזור הבניין/ המתחם 3. משלוח לבעלי הדירות הגובלות. 4. פרסום בעיתון/ים יומיים. המועד המאוחר מבין כלל הפרסומי...
המשך תשובה