שלום רב, רציתי לברר מה גובה המיסוי החל על מכירת גג ליזם תמ"א 38. הסכום שהיזם משלם לנו על הגג הוא 450000 ₪ והגג שלנו בטאבו. כמו כן מדובר בדירה יחידה שלנו. תודה.
שלום רב,
במכירת שטח על הגג משלמים 25% מס שבח.
חשוב לזכור שיתכן ורשות המסים לא תכיר בשווי המכירה וכן יש לראות האם ניתן לקבוע שווי רכישה לגג שנרכש כחלק מהדירה.
לסיכום המלצתי להתייעץ עם עו"ד בעניין.
משרדי ביצע לא מעט עסקאות דומות ונשמח לעמוד לרשותך
בברכה
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יותר מידי שאלות. נראה שהתהליך, לפחות בעיניך ,לא תקין מתחילתו ועד סופו. תארגן הדיירים תשכנע אותם שהנציגות לא בסדר, שהעו"ד לא בסדר, שהיזם לא בסדר ורק אז תוכל לעשות משהו. אחרת לא תוכל לבד לבטל את הפרוייק...
המשך תשובה