אנחנו דיירים בבניין של 4 קומות שנמצא בשלבים ראשונים של בדיקת היתכנות לחלופת שקד. היזם הציג לנו תוכנית שבה הוא מקבל זכויות בנייה, אבל הוא ציין שבגלל שמדובר בחלופת שקד ולא בתמ"א 38 , העירייה דורשת ממנו להקצות 10% משטחי הקומה הראשונה לצרכי ציבור ככל הנראה גן ילדים או מועדון קשישים עם כניסה נפרדת. רציתי לדעת מהן הזכויות שלנו כדיירים להתנגד להקצאה כזו? האם זה לא פוגע בפרטיות ובערך הדירות שלנו?

1. זה 10% משטחי הבניה ולא 10% מקומה ראשונה.
2. התוכנית שמוגשת צריכה להיות מוסכמת על הגורמים המוסמכים בעיריה אחרת היא תידחה בועדה.
3. ככל שאתם סבורים שמדיניות העיריה מפלה ביניכם לבין בניינים אחרים ומנימוקים שאינם עושים שכל כמובן אתם יכולים ללכת כנגד העיריה בועדה מחוזית או בהליך מינהלי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אפשר בכפוף לאישור מהנדס שיש צורך בחיזוק. בכל מקרה לא תקבלו במקרה כזה פטור ממיסים- מה שעלול לגרום לעסקה להיות לא כדאית....
המשך תשובה