שלום רב, רציתי לשאול האם לאחר התנגדות בוועדת ערר נדרש יזם לבצע תיקונים מול הוועדה המקומית אך לא טרחו לעדכן את המתנגדים לפני קבלת החלטה להיתר. האם זה קביל? בנוסף התמ"א מאשרת 2.5 קומות והוועדה המקומית אישרה 3 קומות ללא פרסום לידיעת הציבור. אשמח להתייחסותכם. תודה רבה.

יש לפנות לעו"ד שיבחן את החחלטת ועדת הערר ואת החלטת הועדה המקומית ואת התיקונים כדי לענות על שאלתך בצורה מדוייקת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הפורום נועד למענה על שאלות מקצועיות ופחות שאלות מתחום האתיקה של עורכי דין. ככלל נציג שהוא עו"ד, פחות מתאים שהוא יהיה גם עו"ד הדיירים. אני חושב שמגיע לך הסבר בכל מקרה מנציגות הדיירים. בהצלחה ...
המשך תשובה