באיזה שלב יכול הקבלן להציב שלט על ביצוע עבודות תמ"א 38 (כאשר אין לו רוב נדרש)? אשמח לקבל הפניה לסעיף חוק.
שלום רב,
בכול הנוגע להצבת שלט ראשית, היום ישנן רשויות מקומיות מגבילות אשר מגבילות הצבת השלט במתן אישור עקרוני לבקשה להיתר בנייה.
בכול מקרה הצבת שלט מצריכה את הסכמת כלל הבעלים בבניין.
בברכה
גיא פרבמן, עו"ד ונוטריון
משרד עורכי דין גיא פרבמן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם יש את הרוב הדרוש בלעדיהם אפשר להתקדם. בכל מקרה כדאי לשמוור על קשר ועל שקיפות איתם. בסופו של דבר, במועד הרלבנטי (בדרך כלל אחרי אישור ועדה להיתר הבניה) תצטרכו את הסכמתם או שתיאלצו להגיש תביעה כנגדם...
המשך תשובה