שלום דייר החליט לפצל את הדירה ל-2 שוכרים. עם מערכת חשמל נפרדת העירייה לא מוכנה לתת טופס 4 כיזם אני לא יכול להיכנס לדירה. מה עושים?

זו שאלה שמתאימה לייעוץ פרטני ולא לפורום משום שיש לקרוא את הוראות ההסכם /ההסכמות ביניכם וכן להבין מה היה מצב הדירה לפני שחתמתם הסכם, האם ידעת, האם הסכמת וכו'.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אפשר תמיד להתנגד . השאלה היא של סיכוי להצליח ולהערכתי הסיכוי קלוש. אתה צריך הכסף לשלם לאמא והשכן אולי צריך את הכסף לתרופות שלו והשכן השלישי צריך את הכסף לאוכל ל- ילדים והרביעי מחזיר מזה הלוואות שנטל....
המשך תשובה