תמא 38/1 ת״א 9 דיירים 7 חתמו.אני משכיר הדירה ומנסיון אחרים בזמן העבודות לא ניתן להשכיר הדירה או במחיר נמוך באלפי שקלים לחודש .היזם לא רוצה לפצות כי יש לו כבר מספיק חותמים מה האפשרויות שלי
שלום רב,
אין חבות תשלום דמי שכירות בתמא הרחבות. כפי שבסיום הפרויקט לא תתחלק עם היזם על דמי השכירות הגבוהים שתקבל
בברכה
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יש כאן כמה שאלות ברזולוציות גבוהה והרבה פרטים חסרים לא בטוח שזה הפורום הנכון להיכנס לעומקים הללו כאן בפורום. בגדול , המועד להגשת תביעה הוא בדרך כלל מספר שנים מאז החתימות. מציע לקחת ייעוץ פרטני של עו"S...
המשך תשובה