יש לי נכס בבניין שנמצא במעגל הראשון של אוניברסיטת בן גוריון. רציתי לדעת איך אפשר לקדם אותו לתמ"א 38/2 או 3. אני אשמח לקבל ייעוץ ממך מה עליי לעשות.

ברר אם יש מינהלת התחדשות עירונית מטעם העיריה ואם כן פנה אליהם. הם ינחו אותך. בגדול אתם צריכים להתכנס ולהחליט שרוצים ולמנות נציגות שתבחן את זה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אין חוק כזה או חובה סטטורית כלשהי. אם את אומר שעומדים להתחי בקרוב זה אומר שחתתם על הסכם לפני מספר שנים. אז כמובן שאת צריכה לקרוא את ההסכם, מה הוסכם בנושא זה. יש פרוייקטים שאכן מאפשרים מבחינה כלכלית ל...
המשך תשובה