שלום רב, הבנין שאימי בת 87 מתגוררת (כרגע בשכירות בדירה אחרת) עובר פרויקט תמ"א. הקבלן משתמש באחד החדרים למשרד וכך גם בשירותים. אימי נאלצת להחליף את הכלים הסניטריים בחדר האמבטיה ושירותי האורחים. האם יש חוק שאומר שהקבלן מחויב להחליף ומה עוד מלבד זה?

לא
מה שהסכמתם במסגרת הסכם התמ"א או הסכמות אחרות אשר ביניכם
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. עפ"י פסיקה של בימ"ש- כן יש צורך. 2. לא חושב. תוכל לדרוש ביטול המכירה או ביטול הסכם התמ"א אבל אם נשארת בהסכם , יגידו לך שהסכמת ואני מתקשה למצוא כאן עילה לתביעה "אישית" נגד בעלי המניות של היזם הראשו...
המשך תשובה