שלום רב, הבנין שאימי בת 87 מתגוררת (כרגע בשכירות בדירה אחרת) עובר פרויקט תמ"א. הקבלן משתמש באחד החדרים למשרד וכך גם בשירותים. אימי נאלצת להחליף את הכלים הסניטריים בחדר האמבטיה ושירותי האורחים. האם יש חוק שאומר שהקבלן מחויב להחליף ומה עוד מלבד זה?

לא
מה שהסכמתם במסגרת הסכם התמ"א או הסכמות אחרות אשר ביניכם
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם זה לפני תחילת עבודות אז בעלי הדירות ואם אחרי תחילת עבודות אז היזם. לפעמים היזמים מסכימים לתקן גם לפני תחילת העבודות תראה מה כתוב בחוזה וגם אם לא כתוב תמיד אפשר לנסות ולבקש מהיזם...
המשך תשובה