שלום אשמח לשמוע מה התהליך אם מי שמסרב לחתום. יש 2 דירות שמסרבות לחתום עקב אי שוויון והתהליך יצא לדרך. מה עושים עכשיו מי שסרב?

מי שמסרב צריך להיות עם אצבע על הדופק לגבי תהליך התכנון. אם הסירוב הוא תיכנוני אולי יש מקום להתנגדות בועדה לתכנון ובניה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

כאשר עושים תוספת לבניין קיים, יש אילוצים תיכנוניים. אין איסור חוקי.בתמ"א חיזוק, קבלנים נמנעים מכניסה לתוך הדירות. אם התכנון לא נראה לך אתה בוודאי יכול להזמין שיפוץ פרטי או להתייעץ עם הקבלן אם יסכים ...
המשך תשובה