שלום רב, בשלהי ביצוע תמ"א 38/1 גילינו כי בהיתר המזגנים שהיו בחזית הבניין יישארו בחזית, על רצפת מרפסת השמש שנבנתה. היזם לא משתף פעולה לגבי פתרונות. אציין שלא ניתן לשהות במרפסת בעת פעילותם(חום אימים) פלוס ילדים קטנים שעלולים להיפצע במגע עם המדחסים, נבנה מסתור בצד השני של הבניין. מה עלינו לעשות? הבניין נמצא בתל אביב ולא ניתן להוציא את המדחסים לתליה חיצונית בחזית. אנו אובדי עצות. מאוד מסורבל טכנית להעביר את הצנרת מקצה אחד של הבית לקצהו השני למסתור. תודה

אם הסכמתם מראש למיקום המזגנים אז איני רואה כיצד תוכלו לדרוש אחרת מהיזם.
מכל מקום ממליץ לפנות למומחה מזגנים
למציאת פיתרון
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אכן ניתן לכפות עליכם. ככל שהדירה החדשה, על התכנון הגרוע שלה, שווה יותר מהדירה הנוכחית הישנה- הרי שהסיכוי שלכם לעצור את הפרוייקט קלוש. דירה תכנון גרוע ניתן לשפר או לקבל פיצוי או שדרוג על מנת להגיע לתמו...
המשך תשובה