שלום ,קיבלנו מעו"ד המלווה את הפרויקט תמ"א 38 ייפוי כוח בלתי חוזר ,הכולל מספר נושאים רגישים.האם חובה בפרויקט תמ"א 38 לחתום על יפוי כוח בלתי חוזר ? מספר דיירים מתנגדים לנוסח מסמך. תודה
שלום רב,
בכל עסקת נדל"ן ישנה מחוייבות לייפוי כוח בלתי חוזר.
מהות הייפוי כוח צריכה להביחן לגופו של עניין. סבורני שככול וייפוי הכוח מרחיב יותר כך ניתן ליישם הלכה למעשה את הפרויקט. המלצתי לחלק את ייפוי הכוח הבלתי חוזרים למספר נושאים : 1. תכנוני. 2. לביצוע כל הפעולות הנדרשות לרבות העברת הזכויות.
בכל מקרה ישנה חשיבות שב"כ הבעלים יחזיק את ייפוי הכוח הבלתי חוזר בידיו עד לשלב שבו נדרש השימוש דה פקטו בייפוי הכוח
בברכה
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ככלל, החוק מאפשר להתקדם ברוב שיש לכם כבר. מציע להתקדם ויחד עם זאת לעדכן ולשתף את המבוגר בתהליך. אם יש למבודר ילדים, כדאי לצרף אותם לתהליך ולשתף אותם. עם התקדמות התהליך כדאי להתייעץ יחד עם עוה"ד שלכם ...
המשך תשובה