חתמתי על ההסכם תמ"א 38 מתוך ידיעה כי 2 מ"ר משטח דירתי יוקצה לטובת התקנת מעלית. לא קיבלתי בהסכם תמורה כלל בגין גריעת השטח וכעת אני מצטער. ומבקש לדרוש את המגיע לי. האם יש טעם לפתוח בהליך משפטי מול היזם לקבלת תמורה הוגנת?

זו לא טענה שבתמי משפט מקבלים אלא אם מדובר בעושק, כלומר החותם היה במצב חלש אובייקטיבית (קטין, בעיה מנטלית, איומים וכו') .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הנושא עדיין לא ברור לגמרי לאף אחד. אם רשות המיסים מאפשרת את ההטבה אז לא אמורה להיות בעיה ליזמים. אבל הנושא לא הובהר ע"י רשות המיסים. עד עתה הנוהג היה שלאחר בחירת המבוגר במסלול (שזה משהו שעושים ערב ה...
המשך תשובה