שלום, לאחרונה שולמו ע"י היזם שמנהל לנו את הפרויקט כל ההיתרים ואפשר להתחיל לעבוד. בבניין כרגע 6 דירות שמתוכן ל-3 דיירים יש חנייה בטאבו. הקבלן שילם כופר חנייה לעירייה והציע לנו (3 הדיירים) שיפוץ בתוך הדירות אך הסברתי לו שאני לא מעוניין בשיפוץ אלא בכסף עבור השימוש בחנייה שלי בטאבו. היזם לא מעוניין לתת כסף, איך ניתן להתקדם מכאן?

זה עניין של מו"מ בינך לבינו
בהצלחה
בהצלחה
נריה כהן, עו"ד
ראש מחלקת התחדשות עירונית
פךס, מוזר, כהן ושות'
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

צריכים ל ראות מה אומרות הוראות ההסכם עליו חתמת עם הדיירים. אם יש התייחסות לתשלומים מסוג זה אז לפי הוראות ההסכם. אם אין התייחסות אז יש לשאול האם תשלום ההיטל הינו כתוצאה ממימוש הפרויקט. אם התשובה חיוב...
המשך תשובה