שלום רב, נניח שבבנין בן 6 דירות מתקבל רוב (5 דירות) לבניית ממ"דים וחיזוק הבניין במתווה של תמ"א 38 . דייר אחד אינו מעוניין בפרויקט, אולם, כאשר הוא נוכח שיש רוב הוא בלית ברירה מחליט להצטרף לבנה. האם בעלי הדירות האחרים (אולי הם כועסים עליו) יכולים למנוע ממנו להצטרף? בתודה מראש שמריהו
שלום רב,
לאחר שהדייר האחרון החליט להצטרף לא ניתן למנוע ממנו להצטרף.
לעניות דעתי יש לברך את העובדה שאותה דייר מצטרף ולא מוציא צווי מניעה או מעכב את ההליך בדרכים אחרות
בברכה
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. ניתן אך לא יהיו הטבות מס/היטל השבחה כלשהן. 2. השאלה מהן זכויות הבנה- יש להעיזר באדריכל שיבדוק את כלל התוכניות המקומיות, המחוזיות והארציות, החלות על הבניין. 3. מאוד תלוי אם וכמה העסקה כלכלית/ כדאי...
המשך תשובה