שלום רב, האם אני יכולה להתנות את חתימתי על חוזה תמ"א 38/2 בכך שהוא יכלול גם את עלות התיווך ואת האריזה? החוזה הנוכחי מכסה את עלות ההובלה וכמובן את דמי השכירות של הדירה שאיאלץ לעבור אליה במשך העבודה על הפרויקט. לטענת עורך הדין שמייצג אותנו הדיירים זה מה שהוסכם עם היזם ואני לא יכולה לקבל חוזה שונה מזה של היתר. האם זה נכון ? בברכה

אכן צודק עוה"ד שענה לך. יחד עם זאת, אם מדובר בקשישים, נהוג לאפשר שירותי אריזה ולעיתים גם תיווך. כמובן שהדבר צריךף להיות בידיעה של בעלי הדירות/נציגות ובהסכמתם מראש.
בהצלחה,
נריה כהן, עו"ד
ראש מחלקת התחדשות עירונית
פלס, מוזר, כהן ושות'
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. תתייעץ עם שמאי לגבי אחוז השדרוג שלך בכסף בין חדש לישן מול יתר בעלי הדירות. אם אין פער ממש משמעותי אין מה להיכנס לזה. אם יש פער משמעותי תנהל מו"מ עם היזם ותציג מספרים הגיוניים של השמאי. 2. רוב הסיכ...
המשך תשובה