במסגרת תמא חיזוק לפי התוכנית הסלון מורחב תוספת כ-30 % בסלון הקיים ישנם מרצפות טרצו בהרחבת הסלון ניתנת אפשרות לבחור קרמיקה 80/80 רק על החלק המוסף. קניתי קרמיקה בהתאם לתוספת שהקבלן מבצע ואני מעוניין להדביק על מרצפות הטרצו הישנים לאחידות הסלון . האם בקבלן מחוייב לבצע זאת ללא תשלום ?

אם אין את זה בהסכם אז לא
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם זכויות הבניה הינם מכוח תמ"א 38 לא אמורות להיות חבויות מס שבח. מקובל שמומחה מס, חותם על מסמך לגבי היקף חבות המס הצפוי ובהתאם מקבעים את גובה ערבות המיסים. בהצלחה ...
המשך תשובה