שלום, אני רואה שבאתר הנדל"ן הממשלתי, נרכשה לפני 10 שנים קרקע למגורים בבניין המשותף בו אני גרה. באותה תקופה היינו בתהליך של תמ"א 38 אבל זה לא קרה בסוף. האם הקרקע עכשיו שייכת לקבלן? כלומר אף אחד אחר לא יכול לעשות תמ"א צלינו בבניין מלבדו? מה זה אומר שמופיע שנרכשה הקרקע בבנין, הקבלן שילם כסף? והקרקע שלו עכשיו? הקרקע משועבדת? תודה
שלום,
יש להוציא נסח טאבו ולבדוק מהן הזכויות הרשומות על המקרקעין.
בברכה,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. לא פירטטת מ ה"החלופה השונה" שהציעו לך 2. יש לעשות בדיקה אם קיימת זכות קשישים בפרוייקט. אתה מניח שכן אבל זה עדיין מצריך בדיקה הייתי מציע שתפנה באופן פרטי לעו"ד מומחה בתחום ותתיעץ איתו כאשר תפרט ב...
המשך תשובה