אני גרה ברחוב אבן גבירול בתל אביב שליש מהדירות ובהן דירתי לא מקבלות ממ"ד ומרפסת. אני גרה בקומה אחרונה ומעלי גג. בבניין שלנו יש מעלית. מה גובה הפיצוי הראוי שאדרוש מהקבלן בהתחשב בכך שכח חדש הבניה לא אגור בדירתו?
שלום רב,
ראשית התנצלותי על העיכוב במענה וזאת לאור העובדה שנעדרתי מעבודה לאור חופשה.
נושא הפיצוי הינו נושא מסחרי.
בברכה
גיא פרבמן, עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. לא בטוח שאתם צריכים להתנגד. כדאי לכם לשמוע מה יש ליזם להציע לכם. חלקות של 4 דירות אמורות לקבל תמורה שונה מחלקות של דירות בבניה רוויה. 2. אם תחליטו להתנגד אז כמובן תהיה שמורה לכם האפשרות להגיש התנג...
המשך תשובה