אני גרה ברחוב אבן גבירול בתל אביב שליש מהדירות ובהן דירתי לא מקבלות ממ"ד ומרפסת. אני גרה בקומה אחרונה ומעלי גג. בבניין שלנו יש מעלית. מה גובה הפיצוי הראוי שאדרוש מהקבלן בהתחשב בכך שכח חדש הבניה לא אגור בדירתו?
שלום רב,
ראשית התנצלותי על העיכוב במענה וזאת לאור העובדה שנעדרתי מעבודה לאור חופשה.
נושא הפיצוי הינו נושא מסחרי.
בברכה
גיא פרבמן, עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. הבנק אינו הכתובת ומבחינתו ברגע שיקבל דרישה יחד עם הערבות המקורית הוא ישלם. 2. חגבי הנאמן- אני מניח שיש סיבה מדוע הוא מסרב להעביר לך את הערבות. עליך לברר את הסיבה לסירוב ולבדו` האם הסיבה הזו מוצדקת...
המשך תשובה