אני בעל דירת גג וחדר על הגג. השטח של הגג הוא 120 מטרים כאשר הקבלן מעוניין לבנות 14 יחידות דיור. מה מגיע לי לקבל מהקבלן?

אין כאן שאלת "מגיע" . אם חייבים את ההסכמה שלך ובלעדיך אין פרוייקט אז השווי שלך הוא השווי המקסימלי שניתן לתת כדי לאפשר פרוייקט מבחינה כלכלית ואם אפשר לייצר פרוייקט גם בלי הסכמה שלך אז השווי שלך הוא כשווי התמורה של כל יתר בעלי הדירות בבניין בתוספת "שווי" החדר על הגג + המרפסת כפי שייקבע שמאי מוסכם.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יש לקרוא הוראות ההסכם כדי להבין אם מגיע לך או לא מגיע לך ובאילו תנאים. אם ההסכם שותק תוכלי לפנות לקבלן בכתב ואם יסרב תוכלי להגיש תביעה בבימ"ש לתביעות קטנות או אצל בורר, אם יש סעיף בוררות. בהצלחה...
המשך תשובה