רכשתי מגרש שעמד עליו מבנה עם היתר, משנות ה-50. הרסתי את המבנה לפני שלוש שנים כדי לבנות את מה שמותר לי לפי התב"ע הקיימת (יותר ממה שהיה על המגרש), אבל עוד לא הוצאתי היתר. האם אני יכול לבקש עכשיו היתר לפי תמ"א/2/38, המתייחס למבנה שהרסתי קודם?
ירמיהו שלום,
ככלל יש צורך בהגשת הבקשה להיתר ביחס לבניין קיים בטרם הריסתו. ממליץ לך לפנות בעניין זה לועדה המקומית לבדיקה מקדמית. בברכה. עו״ד דן הלפרט
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לא ניתן לשלוח קישור כאן. חוק הקשישים חל על תמ"א. אלא אם חתמתם לפני מספר שנים כאשר זה לא היה בתוקף. יש לכם עו"ד דיירים שמייצג אותו, אולי כדאי שתפנו אליו בנושא. בהצלחה...
המשך תשובה