האם ההחלטות האחרונות של העיריות השונות בנוגע להיטל השבחה תקפות לפינוי בינוי בלבד או גם לתמ"א 38/2? ספציפית לת"א - האם כבר הוחלט על היטל השבחה בגובה 50% בתמ"א 38/2?

1. רלבנטי לפינוי בינוי.
2. עירית ת"א החליטה. לא 50% כפי שכתבת אלא חילקה את האיזורים כפיע שהיתה אמורה לעשות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

השאלה לא ברורה. אנסה לכתוב בתקוה שלכך התכוונת. לכל בעלי הדירות יש זכויות כאלה ואחרות בקרקע. מה שמגדי את הזכויות זה הנסח והתקנון בית משותף. אם יש דירות היום בקרקע אשר הקרקע מוצמדת להם- אז הקרקע מוצמדת ...
המשך תשובה