שלום אנחנו מעוניינים לבצע חיזוק ללא תוספת יחידות דיור. העבודות כוללות מעלית,חניות וחיזוק איך בדיוק מתבצע ענין הפטור ממע"מ ומה עושים אם בעלי המקצוע לא ממש מכירים את החוק ונותנים לנו הצעות כולל מע"מ ? תודה
זאב שלום,
בחוק מיסוי מקרקעין ובחוק מע"מ נקבע כי הפטור ממע"מ חל רק על מתן שירותי בנייה כנגד רכישת זכויות בנייה הנובעות מכוח תמ"א 38.
במקרה שלכם, תקבלו שירותי בנייה מבלי שאתם מוכרים זכויות בנייה ולכן הפטור אינו רלוונטי.
בכבוד רב,
מרי יעקובי, עו"ד- מנהלת פורום תמ"א 38
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מס שבח מוטל עפ"י הדין על מוכר הזכויות, במקרה של פרוייקט תמ"א- על כל בעל דירה. אפשרי, וכך מקובל, כי היזם לוקח על עצמו את החבות. עדיין מבחינת מס שבח, הנישום הוא בעל הדירה ושומת המס תצא על שמו ואם המס ל...
המשך תשובה