אנו קבוצת דיירים לקראת חתימה מול יזם, וכעת עולה סוגיה משמעותית בנוגע לדרישת הוועדה המקומית להקצאת שטחי ציבור בקומת הקרקע של הבניין החדש לפי חלופת שקד. ברצוני לדעת כיצד דרישה כזו משפיעה על זכויות הבנייה שאנו מקבלים בתמורה, והאם קיימת עדיפות להעברת השטח לעירייה כחלק מהבניין לעומת תשלום כספי מצד היזם?

1. לעיריה הזכות לקחת שטחים. העיריה תחליט בבוא העת אם לקבל את השטחים בעין או לקצת שווי כספי מהיזם
2. השפעה על זכויות בניה- זה כמובן מקטין את השטחים שניתן לבנות עליהם מגורים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. לא בטוח שאתם צריכים להתנגד. כדאי לכם לשמוע מה יש ליזם להציע לכם. חלקות של 4 דירות אמורות לקבל תמורה שונה מחלקות של דירות בבניה רוויה. 2. אם תחליטו להתנגד אז כמובן תהיה שמורה לכם האפשרות להגיש התנג...
המשך תשובה